skip to Main Content

Verbeter je cijfers en krijg weer zin in leren!

De LEREN LEREN Methode is een studievaardigheidmethode voor alle jeugd het basis-, voortgezet en beroepsonderwijs. Wetenschappelijk onderzoek bewijst de effectiviteit op het gebied van tekstbegrip en onthouden. De methode gaat uit van de eigen talenten en is juist geschikt bij dyslexie, AD(H)D, ASS, hoogbegaafdheid en beelddenken. Er wordt altijd gewerkt met kleine groepen, dus er is optimale aandacht voor iedereen.

Voor wie?

Voor kinderen van de basisschool uit groep 5 t/m 8 bestaat de training uit zes bijeenkomsten van 75 minuten en een ouderbijeenkomst.

Informatie

Data: donderdagmiddagen 7 juni, 21 juni en 28 juni 2018. Van 15.45 tot 17.00 uur.

Ouderbijeenkomst: gaat online

Je kunt je kind alvast aanmelden om zeker te zijn van een plekje.

button aanmelden

 

 

Docent:    Annemieke Hoogeboom

Prijs:        €197,- pp  Dit is inclusief online ouderinformatie, materiaal en het boek Beelddenken, visueel leren en werken (t.w.v. €19,95)

Het volgen van de training op individuele basis is ook mogelijk, volgens uurtarief.

Reacties van deelnemers:

“Ik heb geleerd dat ik met kleuren beter onthoud”.

“Ik weet nu hoe ik een conceptmap moet maken”.

“Ik heb geleerd om minder zenuwachtig te zijn”.

Reactie van ouders:

“Onze zoon heeft de LEREN LEREN training bij Annemieke gevolgd en zijn rapport is nu geweldig! Gemiddeld ruim een 8. Zelfs de leraar benoemde dat hij zeker positieve ontwikkelingen bij onze zoon ziet nav de Leren Leren training. Dit is wat wij als ouders ook merken. Onze zoon heeft weer plezier in leren. Nogmaals dank voor de goede training :-)”

“Onze zoon heeft dankzij de training LEREN LEREN, relaxed zijn CITO toetsen kunnen maken. Was het eerst altijd stress, spugen en huilen, ging hij nu fluitend naar school. Doet trouw 1-2 daags zijn oefeningen die hij tijdens de training LEREN LEREN heeft geleerd. Doet de oefeningen ook op school, tussen de lessen door of even op de wc. Hij is super trots op zichzelf : niet meer gespannen voor proefwerken en toetsen.”

S

Back To Top